جستجو کردن
Close this search box.
021-89392
HP-CS-21
Sharprepair-calculator
برای تعمیر دستگاه خود عجله دارید؟

نمایندگی ماشین حساب شارپ در تهران | برای مناطق مختلف پایتخت بصورت ناحیه بندی شده در دستورالعمل شرکت. جهت اعزام تکنسی برای انجام امورد شرکتی و برای کاربران بابت مراجعه به دفاتر نمایندگی به شرح ذیل میباشد.

نمایندگی شارپ درشمال تهران

که شامل مناطق شمیرانات و مرکز به بالا برای کاربرانی که ساکن شمال شهر تهران هستند برای مراجعه. به واحد خدمات پس از فروش ماشین های اداری شارپ در چهارراه جهان کودک بلوار آفریقا در نظر گرفته شده. این مرکز جهت رفاه حال کاربرانی که امکان ورود به طرح را نداشتند زودتر از مراکز دیگر راه اندازی شد.

نمایندگی شارپ در غرب تهران

با استقبال بی نظیر از نمایندگی شارپ در شمال تهران برای کاربرانی که در غرب تهران بزرگ مستقر بودند نیز. شعبه غرب شارپ برای پذیرش ماشین حساب و ماشین های اداری نیز راه اندازی شد.

 

 

نمایندگی شارپ در غرب تهران

 

 

این شعبه برای دسترسی بهتر که نخواهند وارد محدوده زوج و فرد و ترافیک شوند. در حوالی اتوبان نیایش وولیعصر راه اندازی و شروع به کار کرد.

نمایندگی شارپ در شرق تهران

برای همشهریان محترم تهرانی مستقر در شرق. که طیف وسیعی از مراجعین به مرکز خدمات را به خود اختصاص داده بودند همیشه چالش های فراوانی وجود داشت. تا اینکه شعبه شرق شارپ برای ماشین حساب و دستگاههای کپی در خیابان شریعتی محدوده مطهری راه اندازی شد.

کاربران دستگاههای شارپ میتوانند با مراجعه به شعبه شرق از خدمات مرکز امور مشتریان و ارتباط. با کارشناسان برخوردار شوند.

نمایندگی شارپ در جنوب تهران

شعبه جنوب تهران نیز خیلی قبل تر از مراکز دیگر جهت امور اداری و سرور سنتر راه اندازی شده بود. اما با مشکلاتی که در خصوص مراجعه مشتریان محترم به مرکز تهران وجود داشت درصدد. برامدیم تا این مرکز را بعنوان. شعبه جنوب تهران در نظر بگیریم.

 

 

نمایندگی شارپ در جنوب تهران

 

 

سختی تردد از جنوب تهران تا مراکز دیگر و مشکل طرح ترافیک و زوج و فرد سبب شد تا این مرکز در خیابان ابوسعید تهران تبدیل. به مرکز پذیرش دستگاههای تعمیر کاربران جنوب تهران شود.

نمایندگی مرکزی شارپ

واما شعبه مرکزی شارپ که از ابتدا پذیرای کاربران و خدمات رسان کل نقاط تهران بود. هم اکنون پاسخگوی امور فنی و کارگاهی مراکز دیگر و بصورت کال سنتر پوشش دهی نقاط مختلف را بعهده دارد.

برای تماس با کلیه مراکز در شمال . جنوب . غرب و شرق تهران کافیست با مرکز امور مشتریان در خیابان سپهبد قرنی به شماره 89392 تماس حاصل فرمایید.

 

 

نمایندگی مرکزی شارپ
شارپ در تهران

 

 

مرکز ماشین های اداری و رایانه شارپ | بهترین ها روی میز کار | 89392000-21

صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت ارسال کارتریج

ثبت درخواست ارسال کارتریج بصورت آنلاین و تلفنی

تماس با شارپ | sharp
ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

درخواست قطعه

درخواست ارسال کارتریج

درخواست تعمیر