جستجو کردن
Close this search box.
021-89392

تعمیرات ماشین حساب برند شارپ مدل CS-21

HP-CS-21
Sharprepair-calculator
برای تعمیر دستگاه خود عجله دارید؟

تعمیرات ماشین حساب برند شارپ مدل CS-21.

ماشین حسابهای شارپ

تعمیرات ماشین حساب برند شارپ مدل CS-21. که غالباً با تعویض راور و صفحه کلید و فلت ال سی دی همراه است بالاخص در نوع ۲۱ سی شارپ ۲۱۳۰ معمولاً برای مرکز خدمات شارپ و امور مشتریان در رابطه با تعمیرات و نگهداری سالیانه و همچنین مراجعه به بخش امور مشتریان و کارشناسان ماشین حساب های شارپ. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی شرکت واقع در خیابان سپهبد قرنی روبروی بیمارستان آپادانا پلاک ۲۱۸ طبقه ۲ واحد ۲۰۱ مراجعه و از این خدمات بهره‌مند شود.

 

 

ماشین حساب برند شارپ

 

 

غالب تعمیرات ماشین حساب های شارپ

غالب تعمیرات ماشین حساب های شارپ مخصوصاً مدل ۲۱۳۰ مختص تعویض قطعات مذکور و تعمیر برد و کشیت دستگاه برای استفاده مجدد صفحه کلید و خرابی ماشین حساب هایی که اعداد و ارقام را به درستی نمایش نمی دهند و به صورت شکسته نمایش می دهند انجام می شود.

تعمیرات ماشین حساب های شارپ معمولاً از ۳ الی 5 روز کاری زمان بر خواهد بود و بسته به نوع تعمیر و تعویض قطعه کارشناسی و اعلام هزینه خواهد شد از این رو از  کاربران محترم می توانند قبل از مراجعه به مرکز خدمات از طریق تماس با تکنسین ، از اعلام هزینه و زمان دستگاه مطلع شود .

 

 

تعمیرات ماشین حساب برند شارپ مدل CS-21

 

تعمیرات ماشین حساب برند شارپ مدل CS-21غالب گزارشات ارسالی از بخش فنی شرکت حاکی از این است که درصد بالایی از خرابی های مربوط به مدل 2130 و البته مدل های دیگر ، مربوط به کاربری نادرست و استفاده غیر استاندارد از دستگاه بالاخص در قسمت صفحه مایش و کیبورد است.

ماشین حساب های ۲۱۳۰. که غالباً با تعویض راور  و تعمیر برد و ایرادهای این چنینی پذیرش می شوند به دلیل عدم نمایش درست صفحه ال سی دی و عملکرد مختل شده صفحه کلید دستگاه روبرو خواهند بود. از این رو برای تعمیر و یا تعویض برد و همچنین راور مستلزم تست های اولیه توسط کارشناس و

اعلام وضعیت دستگاه تعمیرات ماشین حساب برند شارپ مدل CS-21

منوط به مراجعه حضوری کاربر و پذیرش دستگاه بوده و اعلام دقیق ایراد و هزینه بصورت تلفنی امکان پذیر نمی باشد. لذا خواهشمند است   هرگونه پرسش در رابطه با زمان تعمیر و هزینه تعمیر و ایراد قطعی دستگاه به صورت تلفنی خودداری نمایید.

شارپ سری  H&m ۲۱۲۲. و همچنین ماشین حساب های فروشگاهی و پرینتردار و  ماشین حساب های شارپی که علاوه بر محاسبات جبری پرینت صفحه را به صورت رولی و کاربنی به کاربران ارائه می دهد استثنا از این قاعده نیستند.

 

 

اعلام وضعیت دستگاه تعمیرات ماشین حساب برند شارپ مدل CS-21

 

 

چرا که معمولاً بخش راور و پرینتر و قسمت رول و کاربرد و خروجی دستگاه بعد از مدتی استفاده مستهلک و نیاز به تعمیر و سرویس خواهد داشت قیمت در دستگاه های متفاوت و مدل های مختلف ماشین حسابهای شارپ متغیر و هزینه و اجرت تعویض نیز متغیر میباشد.

لذا تماس با کارشناسان و اطلاع از صورت وضعیت دستگاه و اعلام هزینه در این رابطه الزامی و برای تماس حاصل نمودن با مرکز خدمات به شماره 89392-02. داخلی 2 اقدام نمایید.

ساعات پذیرش شرکت روزهای شنبه تا چهارشنبه 10 تا 5 و روزهای پنجشنبه 10 تا 2 میباشد.

مشتریان گرامی در شهرهای به جز تهران میتوانند با ارسال دستگاه از طریق تیپاکس به آدرس پستی شرکت با مرکز خدمات مشتریان شارپ در ارتباط باشند.

رهگیری مرسوله جهت تحویل از طریق لینک موجود در سایت تیپاکس قابل پیگیری میباشد و کلیه مراکز تیپاکس در شهرهای مختلف در این سامانه اطلاع رسانی گشته است.

 

 

 

 

صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت ارسال کارتریج

ثبت درخواست ارسال کارتریج بصورت آنلاین و تلفنی

تماس با شارپ | sharp
ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

درخواست قطعه

درخواست ارسال کارتریج

درخواست تعمیر