5/5 - (4 امتیاز)

ماشین حساب برند شارپ مدل CS-21 یکی از ماشین حساب های شرکت شارپ است که در سال 1983 رونمایی شده است. ماشین حساب شارپ مدل CS-2130 اولین ماشین حساب با قابلیت انجام جمع سیگما در آن زمان بود. هیچ ماشین حساب دیگری نتوانست محصولی مانند این ماشین حساب را تولید کند. این ماشین حساب در سال 2017 بعنوان پرفروش ترین ماشین حساب شارپ خودنمایی کرد.

مشخصات ماشین حساب برند شارپ

ماشین حساب برند شارپ مدل CS-2130 از نوع رومیزی و فروشگاهی است. یکی از مهمترین نکات مثبت این ماشین حساب، صفحه نمایش و دکمه بزرگ آن است. این امکان سبب استفاده راحت از آن شده است.

 

طراحی و ساخت ماشین حساب برند شارپ

طراحی ساده و در عین حال، زیبا و جذابی دارد. ترکیب رنگ موجود در این ماشین حساب سبب شده انجام محاسبات طولانی با آن کسل کننده نبوده و سبب اذیت چشم نشود. علاوه براین دارای مشخصات زیر است:

  • دارای ابعاد 185×175×18 میلی متر و وزن 260 گرم است. بنابراین سبب اشغال فضای زیادی بر روی میز کار شما نمی شود.
  • دکمه های آن بگونه ای طراحی شده اند که انگشتان شما بخوبی روی آن قرار می گیرند. بنابراین برای محاسبات طولانی و داشتن سرعت عمل بسیار مناسب است. از دید بسیاری از کاربران که اغلب افراد حسابدار هستند، بعنوان ماشین حساب خوش دست و بسیار روان شناخته می شود.
  • برخی برخی ماشین حساب هایی که امروز وارد بازار شده اند، دکمه ها با فاصله خوبی در حد چند میلی متر از سطح ماشین حساب قرار گرفته اند و هنگام فشردن آنها کارکرد صحیحی را شاهد خواهید بود. همچنین، دکمه ها دارای حساسیت مناسبی هستند و نیاز به فشار محکم ندارید.
  • دارای عمر طولانی و چندین ساله بوده و این از ویژگیهای محبوب بسیاری از خریداران آن است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش ماشین حساب برند شارپ مدل CS-2130، یکی از نقاط قوت آن بوده و قادر به نمایش بزرگ ارقام است. این ویژگی مدنظر بسیاری از کاربران است و در انجام محاسبات  و کاهش خطا تاثیر زیادی دارد.

این محصول برای افرادی که دید ضعیفی دارند مشکلی نخواهد داشت و بسیارمناسب برای آنها طراحی شده است. دارای صفحه نمایش با ظرفیت 12 رقمی است. پایه ای در پشت صفحه نمایش تعبیه شده که می توانید زاویه موردنظر خود را یافته و با تنظیم آن، امور خود را انجام دهید.

ماشین حساب برند شارپ
ماشین حساب برند شارپ CS-2130

سایر قابلیت ها

  • دارای منبع تغذیه باتری معمولی و باتری خورشیدی است. به همین دلیل در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.
  • دارای جداکننده سه رقمی بوده که سبب سهولت در خواندن ارقام می شود.
  • ویژگی Key Roll Over در آن سبب انجام محاسبات سریع می شود.
  • دارای دکمه -= بوده که سبب می شود محاسبات جبر منطقی را براحتی انجام دهید.
  • دو حافظه مستقل برای ذخیره سازی در آن بکار رفته است.
  • از سایر کلیدهای کاربردی آن می توان کلیدهایMU ، IC ، K ، ∑ ، -/+،√ (جذر) ، % و → را نام برد.
  • دارای قیمت مناسبی نسبت به ماشین حساب های هم رده خود است.
  • کلیدهای پلاستیکی با عمر طولانی دارد.

 

نمایندگی شارپ مفتخراست اعلام کند با اخذ سرتیفیکیت های مربوط به خدمات از مراجع ذیصلاح

خدمات رسانی و پشتیبانی محصولات شارپ را بصورت قانونی انجام میدهد

 

نمایندگی ماشین حساب شارپ

ماشین حساب برند شارپ با مدل CS-21 یکی از مدل های محبوب و پرفروش شارپ است. به همین دلیل، بسیاری از شرکت های بی نام و نشان چینی اقدام به تولید انبوه آن کرده و روانه بازارهای جهانی کرده اند. اما قطعا کارایی ماشین حساب اورجینال شارپ را نخواهند داشت. به منظور تشخیص صحیح ماشین حساب اصلی و خرید آن، سعی کنید این ماشین حساب و سایر مدل های باکیفیت شارپ را از نمایندگی شارپ تهیه نمایید. چراکه تشخیص کالای اصل از تقلبی در بسیاری موارد مشکل است. نمایندگی ماشین حساب شارپ آماده ارائه خدمات فروش و پس از فروش ماشین حساب شارپ به شما عزیزان است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید.

 

همچنین میتوانید از سایت جدید ماشین حساب های شارپ دیدن کنید  با ما همراه باشید:  calculator-office.ir