جستجو کردن
Close this search box.
021-89392
HP-CS-21
Sharprepair-calculator
برای تعمیر دستگاه خود عجله دارید؟

قیمت قطعات ماشین حساب های sharp | قیمت قطعات ماشین حساب هاب شارپ. متغیر بسته به مدل و نوع ماشین حسابهای شارپ و قطعه مربوطه میباشد. از این رو بد نیست نگاهی به دسته بندی ماشین حساب های شارپ بیاندازیم.

 

قطعات ماشین حساب های شارپ رومیزی

این نوع ماشین حسابها که به ماشین حساب های رو میزی معروف هستند. و برای انجام امور عادی در ابعاد کوچک برای روی میز و کنار دست طراحی شده اند.

قالبا در دسته دستگاههای قیمت پایین به بازار مصرف عرضه میشوند. لذا تعمیر و تعویض قطعات در این دسته خیلی مقرون به صرفه نیست . چراکه با قیمت نو خیلی فاصله ندارد.

 

قطعات ماشین حساب های شارپ رومیزی 
ماشین حساب های برتر شارپ

قطعات ماشین حساب هاب برقی بدون پرینتر

این دسته از ماشین حساب ها که ابعاد بزرگتری نسبت به دسته اول دارند به لحاظ قیمتی رده متوسط هستند و به لحاظ برقی بودن و کارایی بالا . در خصوص تعویض قطعاتی همچون صفحه نمایش ، فلت ، راور و حتی برد مقرون به صرفه هستند.

اما در شرایط خاص که قیمت تعمیرات نسبت به قیمت نو دستگاه فاصله زیادی ندارد، تعمیر دستگاه توسط نمایندگی کنسل و به مشتری خرید دستگاه نو پیشنهاد میشود.

 

قطعات ماشین حساب هاب برقی بدون پرینتر

 

قطعات ماشین حساب هاب برقی با پرینتر

این نوع از دستگاهها که برای کاربرای فروشگاهی و صندوقداری و بعضا شرکتی و اداری مورد مصرف دارد. به لحاظ برقی بودن و امکان پرینت. گرفتن و انجام تراکنش های بیشتر ، قیمت بالاتری. نسبت به دسته های دیگر دارند.

لذا هرگونه تعویض و تعمیر قطعات با توجه به قیمت. بالای خود دستگاه توجیح پذیر خواهد بود. بالاخص با شرایط ناپایدار قیمتها. و افزایش روز افزون به کاربران تعمیر قطعات و در برخی موارد تعویض آن پیشنهاد میشود.

 

قطعات ماشین حساب هاب برقی با پرینتر

 

چرا ماشین حساب هاب کوچک مهندسی پذیرش نمیشوند.؟

دستگاههای کوچک و بعضا جیبی مهندسی در میان این دسته بندی های به لحاظ نوع عملکرد و کاربری. نسبتا با خرابی کمتری مواجه هستند. در صورت خرابی متاسفانه هیچگونه خدماتی شامل این نوع نخواهد شد.

چراکه متاسفانه به دلیل موجود نبودن قطعات و مقرون به صرفه نبودن آنها. به مشتریان خرید دستگاههای جایگزین توسیه میگردد.

 

 

مرکز ماشین های اداری و رایانه 

 

 

صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت ارسال کارتریج

ثبت درخواست ارسال کارتریج بصورت آنلاین و تلفنی

تماس با شارپ | sharp
ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

درخواست قطعه

درخواست ارسال کارتریج

درخواست تعمیر