جستجو کردن
Close this search box.
021-89392
HP-CS-21
Sharprepair-calculator
برای تعمیر دستگاه خود عجله دارید؟

شرکت رسمی Sharp | مطمئنا تمامی شما با نام تجاری شارپ آشنا هستید. این کمپانی سالیان بسیاری است که در حوزه ی فروش و خدمات پس از فروش خدمات خود را به کاربران ارائه می دهد. از این رو شما کاربران گرامی می توانید برای تهیه ی تمامی قطعات و ملزومات ماشین های اداری به مراکز و نمایندگی ها مجاز و رسمی شارپ مراجعه فرمایید.

در بخش های قبلی در ارتباط با فروش ماشین حساب های شارپ اطلاعاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. در این بخش در تلاش هستیم تا بتوانیم در ارتباط با قطعات و نحوه ی تعمیرات این دسته از ماشین حساب ها بررسی های لازم را انجام دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

شرکت رسمی Sharp

بحث ماشین حساب ها ، مبحثی جذاب و متنوع در زمینه ی ماشین های اداری و حسابداری می باشد. در راستای این تنوع بالا از محصولات شارپ ، کار معرفی قطعات بسیار سخت و دشوار پیش می رود. همانطور که در بخش های قبلی به آن پرداختیم ، می دانیم که ماشین حساب ها در چند دسته ی متفاوت طراحی و به بازار عرضه می شوند. لذا در همین زمینه اطلاع داریم که این دسته بندی متفاوت از ماشین های حساب باعث شده تا قطعات آنها با یکدیگر متفاوت باشد.

شرکت رسمی Sharp

اما موضوع دیگری که بحث قطعات را پیچیده تر می کند. مبحث شناسه ی قطعات می باشد. ماشین حساب های شارپ بنا به سال ساخت ، مدل دستگاه و … از قطعات متفاوتی استفاده می کنند. از این رو شما باید چیش از تعویض قطعات دستگاه خود اطلاعاتی جامع در ارتباط با شناسه ی دستگاه داشته باشند.

چه مواردی باعث بروز آسیب درون ماشین حساب ها می شود؟ اصلی ترین عامل در هنگام استفاده از ماشین حساب های شارپ ، ورود هر گونه ضربه ی نا متعارف به دستگاه می باشد. حال ممکن است این ضربه از سوی کاربران و گاه به صورت غیر مستقیم از سوی یک جسم سخت باشد. در مجموع ضربه های سنگین به دستگاه می تواند به عنوان اصلی ترین ایراد به حساب بی آید. البته در نظر داشته باشید که ایرادات زیادی در راستای همین ضربات به دستگاه شما وارد می شود که در ادامه در ارتباط با آن توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم نمود.

قطعات ماشین حساب های شارپ

ماشین حساب های شارپ دارای قطعات بسیاری می باشند. از سری این قطعات می توانیم به ال سی دی ، صفحه کیبورد ، راور ، برد ، لامپ ، باتری ، برد کشیت ، پرینتر  و … اشاره داشته باشیم. هر یک از این قطعات بنا به اقتضای کاربری  دستگاه ها ، متفاوت بوده و هر یک از این دستگاه های شارپ از قطعه ای تخصصی استفاده نموده و همین موضوع باعث اهمیت بالای این دستگاه ها شده است. شما کاربران گرامی می توانید در راستای خرید دستگاه و قطعات ماشین حساب های شارپ با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی Sharp همراه شوید. کارشناسان ما در نمایندگی در خدمت شما کاربران گرامی هستند.

قطعات ماشین حساب های شارپ

صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت ارسال کارتریج

ثبت درخواست ارسال کارتریج بصورت آنلاین و تلفنی

تماس با شارپ | sharp
ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

درخواست قطعه

درخواست ارسال کارتریج

درخواست تعمیر