نسل جدید پرینتر دارهای شارپ ، در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با ماشین حساب های جدید و پرینتر دار کمپانی شارپ اطلاعات مورد نظر را بدست آوریم. لازم است بدانید که دسته بندی ماشین حساب های شارپ به گونه ای توسط کمپانی تشکیل شده تا کاربران بتوانند به راحتی از تمامی خدمات و قابلیت ماشین حساب ها بهرمند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شارپ مراجعه نمایید . با مراجعه ی شما به وبسایت رسمی می توانید سایر محصولات کاربردی کمپانی شارپ را نیز دریابید.

 

نسل جدید

با پیشرفت روز به روز تکنولوژی و البته در نظر گرفتن نوع نیاز های افراد. تمامی کمپانی های تولید کننده ی ماشین های اداری . تحولی به نوع سازه و دستگاه های خود داده اند. مطمئنا با پیشرفته شدن این سری از ماشین حساب ها ، ما به راحتی می توانیم تمامی عملیات های چاپ خود را در بازه زمانی کم تر انجام دهیم.  از این رو می توانید به راحتی با مراجعه به وبسایت رسمی Sharp ، از جدیدترین محصولات حسابداری و سایر محصولات اداری این شرکت با خبر بشوید.

 

نسل جدید
نسل جدید

 

اما نسل جدید پرینتر دارهای شارپ چه مزایایی را برای ما به همراه دارد؟ نسل جدید ماشین حساب های این کمپانی کاملا متفاوت تر از نسل قدیمی می باشد.  همچنین هوشمندی بالای این دستگاه ها به ما کمک می کند تا در زمان کمتری را به حساب و انجام عملیات های حسابداری اختصاص دهیم. در ادامه مشخصات فنی یکی از جدیدترین محصولات  ماشین حساب پرینتر دار خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

 

VX-2652H

در ابتدای تیتر نسل مهمی و پیشرفته ای از ماشین حساب های اداری و پرینتر دار اچ پی خدمت شما کاربران گرامی معرفی شد. با توجه به این نسل و قابلیت های مهم این دستگاه ، تصمیم داریم تا مشخصات فنی VX-2652H را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. با ما در ادامه همراه شوید. در این بخش کارشناسان شارپ مشغول بررسی ماشین حساب چاپگر VX-2652H  می باشند. این سری از محصولات شارپ به عنوان ماشین حساب های 12 رقمی برای کاربران حرفه ای ، روزمره طراحی شده است.

ماشین حساب شارپ VX-2652H نوع کاربری اداری را در ماشین حساب های پرینتر دار به خود اختصاص داده است. از این سری ماشین حساب های شارپ به مراتب در محیط های اداری استقاده می شود. زیرا که دوام سنگین و حرفه ای VX-2652H برای استفاده ی کاربران پر کار، مناسب می باشد. همچنین ریبون ، به عنوان اصلی ترین نقش دهنده ی اسناد شما در چاپگر این ماشین حساب فعالیت دارد.

عملکرد صفحه‌کلید حرفه‌ای با کلیدهای برجسته سبب شده تا Sharp VX-2652H  عملکرد سریع و راحت با کلیدهای پلاس/برابر ، منهای/برابر داشته باشد.البته از سایر توابع دیگر این ماشین حساب می توان به: کلید نشانه گذاری برای محاسبه محاسبات هزینه. درصد تغییرات، محاسبه خودکار افزودنی / تخفیف، کلیدهای مالیاتی خودکار، ضرب و تقسیم، کلید کل، کلید علامت تغییر و … اشاره کرد،  همچنین تنظیمات اعشاری قابل انتخاب، کلید تاریخ ، تعداد آیتم‌ها، کلید میانگین، کلیدهای گرد قابل انتخاب و دو حافظه 4 کلیدی مستقل نیز از سری قابلیت های مهم این ماشین حساب می باشند.

 

VX-2652H
نسل جدید

 

ماشین حساب رومیزی شارپ

ماشین حساب های شارپ در دسته بندی متفاوتی اعم از رومیزی ، اداری ، مهندسی ، پرینتر دار و … طراحی و تولید می شودند. اما بسیاری از آنها همانند Sharp VX-2652H ، علاوه بر ماشین حساب پرینتر دار به عنوان ماشین حساب رومیزی نیز قابلیت های خود را ارائه می دهد. این قابلیت به دلیل سبکی و حجم مورد تایید این ماشین حساب بوده که توانسته این سری از شاررپ را در دو دسته قرار دهد. در نظر داشته باشید که بسیاری از ماشین حساب های هوشمند شارپ در دسته ی رومیزی ، دیجیتال و پرینتر دار قرار می گیرند. این دسته بندی باعث می شود تا کاربران بتوانند به راحتی محصول خود را با توجه به مشخصات فنی و ظاهری انتخاب نمایند.

 

ماشین حساب رومیزی شارپ
نسل جدید

 

تفاوت ماشین حساب اورجینال و طرح

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که کاربران هنگام خرید ماشین حساب باید به آن توجه داشته باشند ، اصالت محصول می باشد. تشخیص اصالت محصولات شارپ کاری بسیار آسان ، بدون هیچ دشواری می باشد. در نظر داشته باشید که یکی از آسان ترین راه تشخیص ماشین حساب های جدید پیگیری کد آنها توی وب سایت شارپ می باشد. اما اگر به هر دلیلی نتوانستید این کار را انجام دهید. می توانید  از طریق گواهینامه ی دستگاه به سراغ مشخصات و شرکت مبدا سازنده در بروشور یا پشت دستگاه بروید. توسط کمپانی شارپ می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرگاه مجاز ماشین حساب شارپ با ما  همراه شوید.

 

تفاوت ماشین حساب اورجینال و طرح
نسل جدید
Rate this post