مقایسه ماشین حسابهای فروشگاهی شارپ | 4194 و 2607 ، در این پست تصمیم گرفتیم تا در رابطه با ۲ ماشین حساب پرفروش و قدرتمند بازار مقایسه هایی را انجام دهیم. آیا شما هم از طرفداران ماشین حسابهای شارپ می باشید. تا انتهای این پست همراه باشید تا مقایسه های مربوط در رابطه با ماشین حساب های اداری شارپ مدل ۲۶۰۷ و ۴۱۹۴ را با کمک همدیگر انجام دهیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و تعمیر این نوع ماشین حسابهای اداری با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

 

مقایسه ماشین حساب

کارشناسان ما در بخش فروش و تعمیرات ماشین حساب شارپ مفتخر است تا توضیحات لازم در رابطه با ماشین حساب های اداری و سازمانی را خدمت شما مصرف کنندگان ارائه دهند. ماشین حساب های شارپ در بازار ایران جزو پرطرفدار ترین و با کیفیت ترین ماشین حسابهای موجود می باشند. از طرف دیگر با کمک نمایندگی رسمی شارپ در ایران نوع خدمات و پشتیبانی این برند در حوزه فروش و تعمیر ماشین حساب گسترده‌تر شده است. شما نیز می توانید ماشین حساب های ۲۶۰۷ و ۴۱۹۴ شارپ را با گارانتی معتبر شرکتی تهیه فرمایید. برای تهیه این محصول تنها کافی است. با کارشناسان ما در نمایندگی فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مقایسه ماشین حساب
مقایسه ماشین حساب

 

همانطور که در ابتدای پست گفته شد ماشین حساب های نامبرده در ماشین حساب های اداری و سازمانی قرار می گیرند. شما میتوانید از این طیف از ماشین حساب های شارپ برای کار در اماکن گسترده و حسابداری استفاده نمایید. عموما  این سری ماشین حساب های اداری به عنوان ماشین حساب های رومیزی به حساب می آیند . در این پست سعی داریم ، به صورت مختصر این سریع ماشین حسابهای شارپ را بررسی کنیم. همچنین نگاهی به مشخصات فنی ماشین حساب شارپ نیز می اندازیم.

 

معرفی انواع ماشین حساب Sharp

این سری از ماشین حساب های شارپ یعنی مدل ۲۶۰۷ دارای ظاهر کوچک در نسبت به 4194 می‌باشد. در ضمن شما می توانید این سری از ماشین حساب های شارپ را در نمایندگی رسمی شارپ با نازلترین قیمت تهیه فرمایید. ۲۶۰۷ از سری ماشین حسابهای شارپ می باشد که دارای پرینتری مجزا برای صدور اسناد و فاکتورهای لازم جهت ارائه است‌. شما می توانید با استفاده از این قابلیت ۲۶۰۷ تمامی فاکتورهای خود را به صورت رسمی با ارائه قبض تکمیل نمایید. در ابتدا یکی از نقاط قوت ای بود که می توانستیم در رابطه با ماشین حساب شارپ بدهیم.

 

معرفی انواع ماشین حساب Sharp 
مقایسه ماشین حساب

 

در نظر داشته باشید که ماشین حساب ۲۶۰۷ به طور رسمی ساخت شرکت شارپ می باشد. این دستگاه در دسته ماشین حساب های اداری و تجاری توسط شرکت شارپ طراحی و به تولید رسیده است. همچنین یکی از مهمترین خصوصیات این ماشین حساب یعنی ۲۶۰۷ این است که می‌تواند ۱۲ رقم را برای کاربران و مصرف‌کنندگان به نمایش بگذارد. همانگونه که در ابتدای جمله گفته شد این دستگاه مجهز به یک پرینتر جمع و جور برای صدور فاکتور و اسناد می باشد. در نظر داشته باشید که این توانایی نشان دادن دو رنگ را به صورت پیش فرض در کارتریج خود دارد. ماشین حساب شارپ ۲۶۰۷ از سوی نمایندگی دارای ضمانت نامه کتبی با گارانتی اورجینال شرکتی می باشد. شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای این محصول را در لیست خرید خود قرار دهید.

 

 شارپ 2607

حالا باید به آن رسیده تا ۲۶۰۷ را در مشخصات فنی بررسی نمایید. تا ببینیم این ماشین حساب دارای چه ویژگی‌هایی در بخش فنی می باشد. ابتدا لازم است که به وزن و ابعاد این سری از ماشین حساب های شارپ توجه کنیم . ابعاد 80 *330*229 ابعاد این سری از ماشین حساب ها می باشد و در نظر داشته باشید که وزن این ماشین حساب تقریباً بین تا ۳ کیلوگرم می‌باشد.

 

همچنین شامل در این سری از ماشین حساب های خود از قابلیت هایی همچون محاسبه مالیات، محاسبه به صورت پیشرفته و… استفاده کرده است. معایب این دستگاه می توان به عدم محاسبه به صورت مثلثات و نتایج آماری اشاره کرد. اگر بخواهیم در این بخش منصفانه عمل کنیم باید بگوییم که وظیفه ماشین های اداری و تجاری از وظیفه ماشین های مهندسی کاملاً جدا می باشد. محاسبه به صورت مثلثات و اینگونه محاسبات مهندسی در حوزه ماشین های پیشرفته خلاصه می شود.

 

ماشین حساب شارپ 2607 | مقایسه ماشین حساب

اگر بخواهیم برای ۲۶۰۷ به نتیجه کلی برسیم باید بگوییم که این سری از ماشین حساب های شارپ عملکرد مناسبی را در بازار به جای گذاشته است. این سری از ماشین حساب های شارپ محبوبیت بالایی در بازار ایران دارند . از همین رو تصمیم گرفتیم تا آنها را با ماشین حساب ۴۱۹۴ مقایسه کنیم. زیرا ۴۱۹۴ های ماشین حساب های قدرتمند و پرطرفدار بازار ایران می باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا بتوانید نقد و بررسی مختصری از ۴۱۹۴ های شارپ به شما کاربران و مصرف کنندگان عزیز ارائه دهیم.

 

نقد و بررسی ماشین حساب شارپ مدل ۴۱۹۴

پیش از اینکه به ماشین حساب شارپ مدل ۴۱۹۴ برسیم کمی در رابطه با مشخصات فنی و قابلیت های ماشین حساب ۲۶۰۷ گفتگو کردیم در نظر داشته باشید. که هر دو روی ماشین حساب ها توسط برند شارپ طراحی و ساخته شده اند.  برند شارپ به صورت تخصصی در حوزه ی ساخت ماشین حساب های ساده ، اداری ، تجاری ، مهندسی و … فعالیت می کند.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ماشین حساب های شارپ با  ما در نمایندگی رسمی شارپ  تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما کاربران باشند.

 

نقد و بررسی ماشین حساب شارپ مدل ۴۱۹۴

 

ماشین حساب Sharp 4194 از سری ماشین های تجاری می باشد . که همانند 2607 قابلیت پرینت اسناد را در پکیج خود دارد. شما می توانید با استفاده از این ماشین حساب شارپ ، فاکتور و اسناد محاسباتی خود را به چاپ برسانید. از نظر ابعاد ماشین حساب شارپ 4194  از ماشین حساب های 2607 بزرگ تر می باشد. از نظر ابعادی ماشین حساب 4194 شارپ 80*365*260  می باشد. اما از نظر وزنی تقریبا همانند ماشین حساب 2607 بین 2 الی 3 کیلوگرم می باشد. نوع نمایشگر این سری از ماشین حساب های اچ پی به صورت لاپی می باشد . شما می توانید با استفاده از برق مستقیم از این سری از ماشین حساب های شارپ استفاده نمایید. همچنین 4194 همانند 2607 قابلیت محسابات مثلثاتی و محاسبات آماری را ندارد. زیرا که محاسبات بدین شکل در اختیار ماشین حساب های مهندسی شارپ قرار دارد.

 

نمایندگی رسمی فروش شارپ در تهران

تقریبا می توان گفت  تا حدودی در رابطه با ماشین حساب های 4194 و 2607  اطلاعات مختصر را کسب کرده ایم. در بخش مقایسه این دو ماشین حساب بسیار سخت می شود. زیرا که هر دوی آن ها از نظر آماری تقریبا مشابه هم دیگر می باشند. توجه داشته باشید. که نمایندگی رسمی شارپ هر دوی این سری از ماشین حساب ها را با نمایندگی رسمی شرکتی در اختیار شما مصرف کنندگان گرامی قرار می دهد.

 

شرایط فروش و خدمات پس از فروش نمایندگی شارپ به گونه ی زیر می باشد. توجه داشته باشید که :

  • تمامی موارد فروش زیر نظر کارشناسان و مشاوران خرید انجام می شود.
  • برای ارسال ماشین حساب به شهرستان باید با کارشناسان بخش ارسال هماهنگی های لازم را انجام دهید.
  • تعمیرات ماشین حساب ، تحت نظر کارشناسان و تکنسین های مجرب انجام می شود.
  • برای ارجاع ماشین حساب برای گارانتی باید با بخش خدمات پس از فروش شارپ تماس حاصل فرمایید.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرات ماشین حساب Sharp با مشاوران ما در تماس باشید . همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فنی ماشین حاس بشارپ تماس حاصل فرمایید. کارشنسان ما مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما باشید. شما می توانید از طریقه شماره ی پنج رقمی 89392 با کارشناسان ما همراه شوید.

 

نمایندگی رسمی فروش شارپ در تهران 
مقایسه ماشین حساب