مقایسه ماشین حساب دستی EL-243SB & EL240SAB | در این بخش شاهد دو محصول پر طرفدار شارپ می باشیم. دو ماشین حساب هشت رقمی که فضای محدودی را در محاسبات اعداد بری کاربران محیا می کنند. این سری از ماشین حساب های شارپ با قابلیت انجام کار های سبک و روزمره به ما این امکان را می دهند تا در هر محیطی از آنها استفاده نمایم. چنانچه قصد خرید و یا سفارش ماشین حساب های شارپ مدل EL-243SB & EL240SAB دارید .  با ما در نمایندگی رسمی شارپ همراه شوید.

 

مقایسه ماشین حساب دستی

مقایسه ماشین حساب دستی | عموما ماشین حساب های دستی ، به ماشین حساب هایی می گویند که توانایی استفاده در محیط های متفاوت را به صورت خیلی آسان ارائه می دهند . عموما تمامی این دستگاه ها شرایط مناسبی را در فضا های متفاوت به کاربران ارائه می دهند. همین موضوع باعث می شود تا شما کاربران گرامی که در حوزه های متفاوتی چون ، حسابداری ، فروشگاهی ، مهندسی و یا … فعالیت داشته باشید . لازم به ذکر است که دو مدل EL-243SB & EL240SAB به عنوان ماشین حساب های محبوب شارپ در انجام محاسبات 8 رقم به حساب می آیند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید ماشین حساب شارپ با ما همراه شوید.

 

مقایسه ماشین حساب دستی

 

در این بخش با  EL240SAB همراه هستیم . این دستگاه به طور کلی به عنوان یک ماشین حساب تجاری. قابل حمل هشت رقمی طراحی و تولید شده است. این ماشین حساب به صورت جهانی در دسته ماشین های اقتصادی شارپ قرار گرفته است. منبع تغذیه ی این سری از ماشین حساب ها به دو شکل باتری و انرژی خورشیدی طراحی شده است. پنل های خورشیدی به کار رفته در این سری از ماشین حساب ها این کمک را به ما می کند. تا در مواجه با کاهش انرژی باتری یا عدم استفاده از باتری ، بتوانیم از قابلیت های ماشین حساب خود استفاده کنیم.

 

Sharp

 

تمامی ما با خدمات و عملکرد ویژه ی کمپانی شارپ آشنا می باشیم. شارپ به عنوان یک کمپانی سازنده ی ماشین های اداری و رایانه ای همواره در تلاش است تا با ارائه ی محصولات مناسب رضایت کاربران خود را بدست آورد. همین موضوع نیز باعث شده. تا کاربران حساب ویژه ی بروی محصولات این کمپانی باز نمایند. در نگاه اول هنگامی که به ماشین حساب شارپ Sharp EL240sab نگاه می کنید. متوجه ی ویژگی ها و وجوهات مشترک بین دو ماشین حساب نامبرده می شوید. این ماشین حساب نیز همچون سری 240 در دسته ماشین حساب های تجاری قابل حمل می باشد .

 

 

Sharp

 

 

نوع مواد تشکیل دهنده ی این دستگاه پلاستیک فشرده و با کیفیت بوده .همین موضوع باعث می شود تا ماشین حساب هایی همچون EL-243SB & EL240SAB وزن زیادی نداشته باشند و خیلی آسان قابلی حمل را به کاربران خود اختصاص می دهند. ابعاد این دستگاه همچون نسل 240 شارپ 2.5 در 4.1 اینچ می باشد. همچنین همانند سری 240 ، شارپ 243 نیز دارای پنل خورشیدی و باتری برای شروع بکار می باشد. به طور کلی هر دو ماشین حساب مناسب فضای اداری و خانگی می باشند. این دسته از ماشین حساب های شارپ دارای سه حافظه ی مستقل برای ذخیره ی اطلاعات می باشند. از نکات مثبت این دو دستگاه می توان :

 

  • کوالیتی بالای قطعات ماشین حساب و استفاده از متریال مناسب صفحه کلید و صفحه نمایش
  • جلد محافظ شکیل و کاربردی
  • قدرت بالای پردازش و محاسبات اعداد
  • امکان قرار گیری در جیب و یا کیف

اشاره نمود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش شارپ همراه باشید. شما می توانید جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با تعمیرکار ماشین حساب Sharp وارد صفحه ی قرار گرفته شوید.