ماشین حساب Sharp EL-330WP | نمایندگی فروش شارپ . در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با ماشین حساب های میان رده ی کمپانی شارپ گفت و گویی با شما مصرف کنندگان در این زمینه داشته باشیم با ما همراه شوید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اخبار جدیدترین ماشین حساب های شارپ با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما در واحد فنی ماشین حساب Sharp مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما عزیزان باشند.

 

 

ماشین حساب Sharp EL-330WP

ماشین حساب های شارپ همواره در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ایی از اهمیت بسیار بالایی بر خور دار بوده اند. زیرا که همیشه خدماتی متمایز را به کاربران خود ارائه میکنند. شما می توانید با استفاده از این سری ماشین ها تمامی معادلات خود را در زمینه ی حساب و ریاضی بر طرف نمایید. در این پست به اهمیت ماشین حساب شارپ سری 330 بیشتر خواهیم پرداخت . پس در ادامه با ما همراه شوید.

 

ماشین حساب Sharp EL-330WP
ماشین حساب Sharp EL-330WP

 

ابتدا به اصلی ترین مشخصه ی یک ماشین حساب در سری Sharp 330 می پردازیم. قطعا یکی از مهمترین عوامل خریداران هنگام انتخاب ماشین حساب ، بحث صفحه نمایش این دستگاه می باشد. ماشین حساب شارپ سری 330WP توانایی نمایش  10 رقمی ارا به کاربران ارائه میدهد. همچنین یکی از ویژگی های مثبت این دستگاه صفحه نمایش آن می باشد. El-330WP دارای یک LCD بسیار بزرگ است که توانایی نمایش ارقام را کاملا واضح نمایش می دهد. شکل نمایش اعداد در ان ماشین حساب برای جلوگیری از خطاهای خواندن به صورت کاملا واضح نمایش داده می شود. شما می توانید برای مشاهده ی سایر محصولات شارپ  همانند ماشین حساب Sharp EL-W535TGB-BL  بروی لینک مورد نظر کلیک کنید.

 

برای اطلاع از قیمت قطعات ماشین حسابهای شارپ با واحد امور کاربران sharp 021-89392 در تماس باشید.

 

مشخصات فنی ماشین حساب میان رده Sharp

در ظاهر طراحی ماشین حساب ها ، بسیار ساده به نظر نمی رسد. اما در نظر داشته باشید که کوچکترین اختلال در پردازنده ی این دستگاه ها ، تاثیرات مستقیم بسیاری می رسد. در ادامه با ما همراه شوید تا بتوانیم در ارتباط با نوع ساختار کلیدی این دستگاه مباحث مهمی را بررسی نماییم. کلیدهای این دستگاه از بالاترین کیفیت و بسیار با دوام برای ورود سریع و حساب دقیق داده ها فاصله مناسبی را برای محسابه ی اعداد به کاربران ارائه می کند. شما می توانید برای  کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.  کلید Backspace در این ماشین حساب ها چه کاربردی دارد؟ گزینه ی Back space در ماشین حساب های شارپ 330 این امکان را  به شما امکان می دهد. که  تصحیحات سریع و تک رقمی را برای استفاده صرفه جویی در زمان انجام دهید.

 

مشخصات فنی ماشین حساب میان رده Sharp
ماشین حساب Sharp EL-330WP

 

حالت ذخیره ی نیرو در ماشین حساب شارپ

حالت ذخیره ی نیرو در ماشین حساب های شارپ از اصلی ترین و مهمترین عواملی است که باید به آن توجه بنمایم. البته کمپانی شارپ برای رضایت بیشتر کاربران خود از پنل های نوری در ماشین حساب های خود استفاده می نمایید. این پنل ها به شما اجازه می دهند تا در صوت خرابی یا اتمام باتری ماشین حساب ، شما بتوانید با انرژی نوری این پنل به محاسبات خود ادامه دهید.

 

 

حالت ذخیره ی نیرو در ماشین حساب شارپ
ماشین حساب Sharp EL-330WP

 

عملکرد دوقلو این ماشین حساب قابلیت پشتیبانی از انرژی خورشیدی یا یک باتری می باشد. این قابلیت ، عملکرد ثابت و قابل اعتمادی را در هر محیطی به شما ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که سری محبوب 330 شارپ در دسته ی ماشین حساب رومیزی قرار گرفته اند. همچنین این دستگاه قابلیت اندازه گیری شامل توابع تبدیل ارز، کلیدهای مالیاتی خودکار، کلید درصد، کلید backspace، حافظه مستقل چهار کلید، خاموش کردن خودکار و غیره را دارد.

 

Sharp El-330WP | ماشین حساب Sharp EL-330WP

این ماشین حساب دسکتاپ حرفه ای 10 رقمی برای حرفه ای های کسب و کار در خانه یا محل کار عالی است. در صورت وضعیت این محصول نوع کاربردی این دستگاه به صورت خانگی ارائه شده است. البته در نظر داشته باشید که شما می توانید از این دستگاه رومیزی در فضا های کاری را به شما می دهد.  EL-330WB با طراحی مدرن سفید ساخته شده است و دارای صفحه نمایش LCD زاویه دار بزرگ و کلیدهای پلاستیکی با دوام است. کلیدهای هزینه/فروش/حاشیه باعث محاسبه سریع و آسان حاشیه سود می شوند (به سادگی دو متغیر را وارد کنید و متغیر سوم به طور خودکار ظاهر می شود).

 

Sharp El-330WP | ماشین حساب Sharp EL-330WP
ماشین حساب Sharp EL-330WP

 

 

مشخصات فنی ماشین حساب شارپ 330

ابعاد این محصول به عنوان یک دستگاه روزمیری کمی جمع و جور می باشد و شما می توانید از آن در هر فضایی استفاده نمایید. ابعاد این محصول توسط کمپانی شارپ به 5.9*3.8×1.1 اینچ می باشد. همچنین از نظر وزنی این دستگاه جز ماشین حساب های سبک وزن به حساب می آید.  وزن 330 توسط کمپانی 4.4 اونس محاسبه شده است.

 

مشخصات فنی ماشین حساب شارپ 330
مشخصات فنی ماشین حساب شارپ 330

 

شماره مدل کالا به صورت کامل EL-330WB در سیستم شارپ تنظیم شده است. همچنین این دستگاه از دو مدل حالت ذخیره نیرو جهت راحتی کاربران خود در امر محاسبات استفاده می  کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سری محبوب ماشین حساب های شارپ با کارشناسان ما در واحد فورش و خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.

تعمیر ماشین حساب شارپ

در نظر داشته باشید که تعمیر ماشین حساب در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ایی جز مشاغل پر اهمیت و دقیق به حساب می آید. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای تعمیر ماشین حساب خود با کارشناسان و تکنسین های واحد فنی ما با شماره ی 02189392 تماس حاصل فرمایید. ماشین حساب های شارپ در دسته ی های متفاوتی ساخته و به بازار عرضه می شوند.

همچنین برای تعمیرات ماشین های حسابی که در زمینه ی دستگاه های پرینتر دار و فروشگاهی تولید می شوند. می توانید به نمایندگی رسمی شارپ مراجعه فرمایید. تکنسین های ما مفتخراند تا در این زمینه یاری رسان شما  عزیزان باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

تعمیر ماشین حساب شارپ
ماشین حساب Sharp EL-330WP