ماشین حساب های دستی شارپ | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نحوه ی عملکرد ماشین حساب های دستی شارپ آشنا شویم. Handheld calculator، دستگاه های کوچکی هستند که اغلب از آنها  برای حل معادلات ریاضی، استفاده ی روزمره و …استفاده می شود. محدوده ی محاسبات ماشین حساب های دستی شارپ ، بسته به قابلیت های مدل ماشین حساب ها می تواند ساده یا پیچیده باشد. به طور کلی می توان با توجه به قابلیت های این سری از ماشین حساب های شارپ ، این دستگاه ها را در نوع کاربری اداری ، مدرسه ای و خانگی قرار داد. از زمان معرفی Handheld calculator همانند شارپ El-1611V، مصرف کنندگان ، به عملکرد و نوع محاسبه ی این دستگاه ها واکنش مثبتی نشان دادند. در ادامه با ما همراه شوید.

 

ماشین حساب های دستی

بد نیست تا در ارتباط با تاریخچه ی تولید ماشین حساب ها اطلاعاتی را با هم بررسی نماییم . لازم است بدانید که ابتدا شروع کار ماشین حساب ها در دهه ی 1990 شکل گرفت. گرچه که در آن زمان این ماشین حساب ها عملا دستگاه های غیر قابل کار و گران قیمت بودند. سپس گذشت سالها ، ماشین حساب های الکترونیکی به بازار عرضه شده اند. دهه ی  1950 ، زمان شروع کار ماشین حساب های بزرگ الکترونیکی در دنیا بود. اما در ارتباط با Handheld calculator باید بگویم که این سری ا ماشین حساب ها ابتدا در سال 1967 توسعه یافتند و سپس با گذشت زمان قابلیت های آنها ارتقا پیدا نمود.

 

ماشین حساب های دستی

 

تراشه های بکار رفته در برد Handheld calculator به عنوان یکی از مهمترین قطعات در این دستگاه ها به حساب می آید. در نظر داشته باشید که امروزه ماشین حساب دستی در ابعاد و با ویژگی های گوناگونی طراحی و به بازار عرضه می شوند. لذا دسته بندی این ماشین حساب ها باعث شده تا کاربران بتوانند با توجه به نوع کار و ویژگی محیطی خود ماشین حساب دستی خود را در محصولات شارپ پیدا نموده و آن را در سبد خرید خود قرار دهند.

 

Handheld sharp

اما سوال بسیاری از کاربران در ارتباط با عملکرد Handheld calculator ، ویژگی های آن می باشد. به طور کلی یک ماشین حساب دستی چه ویژگی هایی دارد.؟ چه مواردی سری ماشین حساب دستی و سایر دستگاه های دیگر را از هم متمایز می سازد.؟ به طور کلی Sharp Handheld calculator می تواند در اشکال و اندازه های مختلف و با قابلیت های منحصر به خود دستگاه تولید و به بازار عرضه شوند. اغلب بسیاری فرقی نمی کند که شما دانش آموز ، دانشجو و یا مدیر هستید. با استفاده از Handheld calculator شارپ می توانید در محیط های متفاوت از هم تمامی امورات مالی ، محاسبات ریاضی و … خود را انجام دهید.

به طور کلی ماشین حساب دستی شارپ همیشه دارای اعداد 0 تا 9 می باشند. کلیدهایی کاربردی برای  محاسبه ی اعشار، جمع، تفریق، تقسیم، ضرب، درصد، حافظه، منفی و دکمه لغو و … ، بیس اصلی ساختار تمامی ماشین حساب های شارپ و سایر برند ها می باشد.  عموما در ماشین حساب دستی شارپ ما شاهد صفحه نمایش های کوچک می باشیم.درون قاب نیز با یک برد مدار داخلی و تراشه های یکپارچه برای حافظه و محاسبه و سایر قطعات رو به رو هستیم که تمامی امورات ما را در سریعترین زمان پاسخ می دهند.

 

Handheld sharp

 

Handheld sharp EL-1116v

ماشین حساب شارپ سری 1116 نیز از سری دستگاه های محبوب در دسته دستگاه دستی می باشد. در این بخش با بررسی نکات و عملکرد این ماشین حساب می توانیم ویژگی یک ماشین حساب دستی استاندارد را به آسانی بررسی نماییم. ماشین حساب چاپ دستی EL-1611V  اغلب مورد استفاده ی افرادی هستند که چه در خانه و چه در دفتر کار مناسب و سازگار است. EL-1611V دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ 12 رقمی و یک چاپگر دو رنگ جهت تفکیک رنگ ها می باشد.

به طور کلی ماشین حساب چاپ دستی EL-1116V جمع و جور، سبک و به صورت بی سیم طراحی و به بازار عرضه شده است. از سری ویژگی های این دستگاه شامل 4 حافظه کلید، کلید مالیاتی، کلید درصد و کلیدهای اعشاری و گرد قابل انتخاب می باشد. این سری از ماشین حساب های شارپ با 4 باتری قلمی تغذیه می شود و ما دیگر شاهد آداپتور برق متناوب در سری این محصولات موجود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال قطعات ماشین حساب های شارپ با ما در نمایندگی Sharp همراه شوید.

 

Handheld sharp EL-1116v

Rate this post