ماشین حساب رومیزی Sharp El-377w | ماشین حساب های رومیزی را می توان به عنوان نسلی مهم و پر طرفدار در دسته ماشین های اداری شارپ معرفی نمود. هر یک از ماشین حساب های رومیزی بنا به نوع ویژگی خود ممکن است. یک یا چند قابلیت مهم و اساسی را در محاسبات اعداد به کاربران ارائه نمایند. در نظر داشته باشید که یک ماشین حساب رومیزی می تواند توابع اساسی حسابی را همراه با چند عملکرد پیچیده از جمله دسترسی به حافظه، تبدیل مالیات و یافتن اعداد تقریبی محاسبه نموده و سپس نتیجه گیری آن را نشان دهد.

این سری از ماشین حساب های شارپ به اندازه ی ماشی حساب های مهندسی و عمی هوشمند نیستند. اما باز با این حال توانایی های بالایی را در محاسبات به کاربران ارائه می دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با نسل رومیزی Sharp EL-377w بررسی های لازم را انجام داده. و توضیحات بیشتری از قابلیت های آن به شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

ماشین حساب رومیزی

پیش از اینکه به سراغ معرفی 377 برویم بهتر است تا اطلاعاتی در ارتباط با ماشین حساب های رومیزی خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. ماشین حساب رومیزی عموما ماشین حسابی هایی است. که مخصوصا برای مقابله با مسائل ساده تا حرفه ای طراحی شده اند. شما می توانید بنا به نوع نیاز خود و بررسی محل کار ، منزل ، فروشگاه ، مدرسه و … بسته به کیفیت و ویژگی هایشان از مدل های متنوع شارپ رومیزی همون Sharp EL-377W استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که این سری از ماشین حساب های شارپ بنا به نوع ، کیفیت ساخت و ویژگی های خود دارای ارزش های مختلفی می باشند. از این رو شما می توانید در دسته ی ماشین حساب های رومیزی این کمپانی جست و جو کرده. و ماشین حساب مناسب، را در سبد خرید خود قرار دهید.

 

 

 

ماشین حساب رومیزی

 

 

 

یکی از مهمترین ویژگی های و نکات مثبت ماشین حساب های رومیزی ، حجم مناسب و وزن سبک آنها می باشد. در همین راستا کاربران می توانند به راحتی این دستگاه ها را جا به جا نموده. و از قابلیت های آن در تمامی زمینه ها در هر فضایی بهره مند شوند. عموما دسته ی ماشین حساب های رومیزی توانایی محاسبه ی اعداد از 10 تا 12 کاراکتر را به کاربران ارائه می دهد. این دسته از دستگاه های شارپ دارای قابلیت های چون ذخیره سازی اعداد و حافظه ی مستقل می باشند. که چنین قابلیت هایی کمک بسیاری به کاربران در محاسبات می کند.

 

نمایندگی شارپ

اما در ارتباط با مشخصات فنی Sharp EL-377W … ، نکته ی جالب در ارتباط با ابعاد این دستگاه 84*125*72 میلی متر بوده و شارپ 377  تنها 62 گرم وزن دارد. نوع نمایشگر این دستگاه به صورت خطی بوده. و شارپ 377 توانایی نمایش 10 کاراکتر از اعداد را به کاربران ارائه می دهد. این دستگاه قابلیت انجام امورات اولیه ی ریاضی اعم از جمع ، تفریق ، ضرب و تقسیم را به کاربران ارائه می دهد. در همین راستا قابلیت هایی چون درصدگیری، مثبت، منفی، جزر و خیلی از قابلیت های دیگر توسط 377  ، متاسفانه این سری از ماشین حساب های شارپ توانایی انجام محاسبات مثلثی ، محاسبات آماری ، را ندارد. منبع اصلی تولید انرژی این سری از ماشین حساب ها برق و پنل خورشیدی می باشد.

از این رو شما می توانید هم به صورت استفاده از باتری های مخصوص و هم به صورت نوری از این دستگاه استفاده نمایید. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به مجهز بودن 377 به  صفحه نمایش اکریلیک با یک محافظ صفحه ، کلید های Tax+ و Tax- ، کلید حافظه و قابلیت های دیگری می باشد.

 

 

 

نمایندگی شارپ

 

خرید ماشین حساب Sharp-EL337

شما کاربران گرامی می توانید از دو طریق نسبت به خرید این سری از ماشین حساب های شارپ اقدامات لازمه را انجام دهید. در قدم اول می توانید به صورت آنلاین با ثبت درخواست خود در شبکه های اجتماعی نمایندگی شارپ و یا از طریق سایت محصول خود را سفارش داده. و در سریعترین زمان در محل خود دریافت نمایید. همچنین برای کاربرانی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارند ، نمایندگی قابلیت خرید تلفنی را نیز فعال کرده است. از این رو شما می توانید پس از دریافت مشخصات لازک از ماشین حساب های رومیزی شارپ ، به صورت تلفنی این دستگاه ها را سفارش دهید. با ما همراه باشید.

 

 

خرید ماشین حساب Sharp-EL337

 

برای اطلاع از آخرین مدلهای موجود در بازار و تغییرات قیمت های شرکت همچنین میتوانید با مراجعه به calculator-office.ir و انتخاب محصول موردنظر در دسته بندی موجود در منو با کارشناسان ما در بخش فروش و یا پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. آخرین تغییرات و دیتیل محصولات را از شماره ویژه 89392-021 جویا شوید.