ماشین حساب دستی شارپ handheld calculator | کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش شارپ تصمیم دارند تا به صورت تخصصی در ارتباط با نحوه ی کار و پردازش ماشین حساب های دستی شارپ اطلاعاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهند. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه ی خرید و یا تعمیر ماشین حساب های Sharp handheld با ما همراه شوید.

 

ماشین حساب دستی

ماشین حساب های دستی به عنوان نمونه ای از کار و فعالیت کمپانی شارپ به حساب می آیند. این سری از ماشین حساب های شارپ به دلیل داشتن وزنی سبک و سادگی به عنوان ماشین حساب های دستی شناخته می شوند. عموما این سری از ماشین حساب ها با نام های روزمره و تجاری نیز شناخته می شوند. ما در نمایندگی رسمی شارپ با مدلهای متفاوتی از این ماشین حساب ها رو به رو هستیم. به طور مثال از سری محبوب ترین این دستگاه ها می توانی به سری EL-377 ، EL244 و … اشاره داشته باشیم.

 

ماشین حساب دستی

 

این سری از ماشین حساب های کمپانی شارپ به صورت کلی نشان دهنده ی  8 تا 10 رقم محاسبات شما خواهند یود. شما می توانید با توجه به نوع کار و شرایط خود از مدلهای متنوع این سری از ماشین حساب های استفاده نمایید. در نظر داشته باید که اگر شما هم همانند سایر افراد و مصرف کنندگان به دنبال ماشین حساب های روزمره و سبک می گردید. حتما از مدلهای شارپ handheld در نمایندگی رسمی دیدن کنید.

 

EL-243SB

در این بخش شاهد یکی از محبوب ترین ماشین حساب های handheld کمپانی شارپ می باشیم . در نتیجه تصمیم داریم تا در ادامه در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه ، اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم . El-243SB به عنوان یک ماشین حساب دستی با نمایش 8 رقمی اعداد طراحی و به بازار شده است. یکی از خصوصیات جذاب این ماشین حساب ، محافظ و کاور سخت لولایی آن می باشد . این کاور علاوه بر محافظت ویژه ی این ماشین حساب. در مقابل ضربه ، ظاهر زیبایی به دستگاه بخشیده است.

 

به طور کلی این سری از ماشین حساب های شارپ به عنوان یک محصول اقتصادی ، با کوالیتی ساخت بالا به حساب می آیند. ماشین حساب 8 رقمی دستی 243SB با قابلیت های خود مناسب فضا هایی چون خانه یا محل کار می باشد. این سری از ماشین حساب های شارپ دارای صفحه نمایش LCD می باشد. صفحه نمایش این دستگاه با ارقام فول سایز ، 13 میلی متر محاسبه شده است.  EL-243SB با پوشش سخت لولایی برای محافظت. بیشتر از ماشین حساب شما آماده ی. عرضه می باشد.

 

قابلیت های ماشی حساب handheld El-243SB

از سری قابلیت های دیگر این دستگاه می توان به حافظه مستقل سه  کلیدی آن اشاره داشت. همچنین این دستگاه دارای ، کلید ریشه مربع، کلید تغییر علامت و کلید درصد و خاموش شدن خودکار می باشد. شما می توانید از این دستگاه با با دو توان (خورشیدی/باتری پشتیبان) کار روزمره ی خود را آغاز نمایید.  همچنین شما می توانید جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش شارپ در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کشیت برد شارپ  وارد لینک قرار گرفته شوید.

 

قابلیت های ماشی حساب handheld El-243SB