ماشین حساب جیبی EL-233S |  در این بخش در کنار شما کاربران گرامی هستیم. تا شما را با یکی از پر طرفدارترین ماشین حساب های جیبی و همراه شارپ آشنا کنیم. در بسیاری از مواقع و محیط ها ف لازم است تا افراد از یک ماشین محاسبه گر دقیق استفاده کنند. در همین راستا هیچ محصولی به اندازه ی ماشین حساب های همراه مفید نمی باشند. شارپ مدل Sharp EL-233S ، این سری از ماشین حساب های کمپانی به شکل Type Flat توسط مهندسین و کارشناسان شارپ طراحی و روانه ی بازار شدند.

از سری مشخصات مهم این دستگاه می توانیم به صفحه نمایش دیجیتالی 8 کاراکتری ، وزن سبک و همراه بودن آن اشاره داشته باشیم. منبع اصلی تغذیه ی این ماشین حساب ، از طریق باطری بوده و شما کاربران گرامی می توانید. با جای گذاری باطری های سازگار با این دستگاه ، محاسبات خود را بدون هیچ دغدغه ای انجام دهید.

 

ماشین حساب جیبی

عموما به ماشین حساب های همراه ، که دارای ویژگی های ابتدایی محاسبه هستند. ماشین حساب های جیبی می گویند. این دسته از ماشین حساب ها عموما دارای وزنی سبک بوده و قابلیت جا به جایی را به آسانی به کاربران می دهند. از این رو شما می توانید از این دستگاه ها در محیط های اداری ، خانگی ، مدرسه ، دانشگاه و … استفاده نمایید. در ارتباط با ماشین حساب EL-233S نیز باید اضافه کنیم. که این دستگاه با وزنی حدود 35 گرم و ابعاد حدود به 103 x 60 x 8 mm گزینه ی مناسبی به عنوان یک ماشین حساب جیبی به حساب می آیند.

همچنین 233S قابلیت خاموش شدن خودکار را به کاربران می دهد. که این ویژگی می تواند مصرف انرژی باتری آن را تا حد بالایی بهینه سازد. Sharp EL-233S از نظر طراحی همانند تمامی ماشین حساب های جیبی دیگر دارای آپشن و یا شکل متفاوتی نبوده و صرفا طرحی یا ویژگی عجیب و غریبی را به کاربران ارائه نمی دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ماشین حساب Sharp EL-233S با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش شارپ همراه باشید.

 

 

 

ماشین حساب جیبی

 

نمایندگی Sharp

در این بخش تصمیم داریم تا مشخصات بیشتری از ماشین حساب EL-233S بررسی نماییم. در نظر داشته باشید که جنس ساخت این محصول از پلاستیک فشرده بوده و همچنین مقاومت مناسبی در مقابل ضربه ، نفوذ مواد خارجی و … دارد. شارپ جیبی El-233S در دو رنگ سفید و مشکی در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از شارپ موجود است. و شما کاربران گرامی می توانید بنا به سلیقه ی خود هر یک از این دستگاه ها را در سبد خرید خود قرار داده. و در کوتاه ترین زمان درب محل دریافت نمایید. جهت کس اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش فروش همراه شوید. همچنین شما می توانید جدیدترین و بروز ترین محصولات اداری و رایانه ای شارپ را در وبسایت رسمی کمپانی SHARP مشاهده نموده. و از جدیدترین تکنولوژی این کمپانی لذت ببرید.

 

 

 

 

تعمیرات ماشین حساب جیبی

 

 

 

 

 

تعمیرات ماشین حساب جیبی

بحث مهمی که کاربران نسبت به آن واکنش بسیاری نشان می دهند مربوط به تعمیرات ماشین حساب های جیبی می باشد. در نظر داشته باشید که شما می توانید هنگام مواجه با هر گونه ایراد در این ماشین حساب ها بدون هیچ دغدغه ای فقط با مراجعه به نمایندگی رسمی از خدمات شرکتی استفاده نموده. و ماشین حساب خود را در دست تعمیر قرار دهید. در نظر داشته باشید که تعمیرات ماشین حساب های شارپ امری کاملا تخصصی و نیازمند دانش و رعایت اصول اولیه به همراه ابزارآلات سازگار و بروز می باشد.

از این رو مراجعه به مراکز غیر متفرقه و در دست قرار دادن ماشین حساب ها ، می تواند عواقب بدی را در پی داشته باشد. از این رو طبق دستورالعملهای کمپانی شما کاربران گرامی می توانید پس از مشاهده  هر گونه خرابی درون دستگاه های خود به نمایندگی رسمی جهت تعمیرات مراجعه داشته باشید. همچنین شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شعبه ی اصلی شارپ در تهران وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

کابران گرامی شارپ در نظر داشته باشید ارسال کلیه ماشین حساب های جیبی شارپ به واحد فنی منوط به استعلام موجودی قطعات قبل از ارسال میباشد. به دلیل محدودیت قطعه در این دسته بندی از ماشین حساب ها قبل از ارسال دستگاه با شماره 5 رقمی شرکت که در بخش هدر سایت موجود است هماهنگی های لازم را بعمل آورید. تعمیر کلیه محصولات شارپ در این شاخه به دلیل محدودیت های موجودی در استعلام های انبار و واحد فنی تنها در صورتی قابل پذیرش در نمایندگی است که استعلام فوق مثبت باشد. وجود قطعات مورد نیاز در انبار شرکت جهت ارسال دستگاه به واحد فنی الزامیست.