ماشین حسابهای فروشگاهی | پرینتر دار Sharp EL-2607

در مورد پرینتر دار Sharp EL-2607 یکی از کارامدترین و پرطرفدارترین ماشین های موجود در بازار را نسبت میدهند. پردازش بسیار مناسب کلیدهای بزرگ و روان صفحه نمایش لامپی  12MM DIGITRON DISPLAY پرینتر قابل قبول با سرعت حدود 4 الی 5 خط در ثانیه با چاپ قرمز و مشکی قابلیت استفاده تا یک میلیون خط از شاخصه های بارز این دستگاه در نگاه اول است.

 

ماشین حسابهای فروشگاهی

اما این ماشین ارزشمند شارپ با ظاهری چشم نواز تر از هم خانوادههای قدیمی خود همچون 2635 و 2186 و سری قدیمی 4194 بیش از انتظار یک کاربری عادی در چنته دارد. Sharp EL-2607 با 2 کیلو گرم وزن و قابلیت محاسبا مالیات و دکمه دوصفر و نمایش 12 کاراکتر و همچنین محاسبه میانگین شاید به لحاظ کارایی همچون مدل های دیگر شارپ چیزی بیشتر نداشته باشد. اما قابلیت های سخت افزاری را نمیتوان نادیده گرفت.

 

ماشین حسابهای فروشگاهی

 

سخت افزار ماشین حسابهای شارپ Sharp EL-2607

این دستگاه در دل خود از یک مین خوش متریال با متعلقاتی به مراتب ارزنده تر از قبل و کشیت برد مختص شارپ و البته فلت ال سدی و راور ژلاتینی بسیار با کیفیت را جاداده و بی شک میتوان این مدل را همانگونه که گفته شد یکی از سرآمدهای sharp های فروشگاهی دانست.

 

سخت افزار شارپ Sharp EL-2607

 

 

قابلیت پرینت

به لحاظ قابلیت پرینت دورنگ و ساختار کلیدها این دستگاه هم مناسب کاربری های فروشگاهی و هم مناسب برای عملیات حسابداری و اداری توصیه میشود از این رو میتوان این نمونه را بیشتر در دست کاربران حرفه ای و پرکار دید.

کارشناسی و رفع ایراد Sharp EL-2607

مرکز امور مشتریان شارپ با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان کارآزموده و همچنین سایت مجهز تعمیرات و نگهداری ماشین های اداری و البته مراجعه کاربران این محصولات برای گارنتی شارپ و رفع ایراد ماشین حسابها گزارش کاملی در مورد علل خرابی در اختیارمان قرار داده است.

 

ماشین حسابهای شارپ | ال سی دی

 

 

خرابی مین و کشیت برد

اغلب خرابی مین و کشیت برد همگام با خرابی ترانی نمایان شده که علت اصلی نوسانات و کاربری نادرست از دستگاه گزارش میشود. سوختن ترانس و به دنبال آن مین برد و کشیت از رایج ترین ایرادات اینگونه ماشینهای شارپ است.

قطع ارتباط فلت با ال سی دی و متعاقبا خرابی ال سی دی نیز از پیامدهای آن میتواند باشد. اما ضربه های مکرر در طول مدت کار و روشن ماندن بیش از حد کاربری دستگاه نیز از علل دیگر در واحد فنی به ما گزارش میشود.

 

قابلیت پرینت
ماشین حسابهای فروشگاهی

 

 

خرابی پرینتر یا همان قسمت چاپگر

یکی دیگر از خرابی های رایج در این دستگاه ها خرابی پرینتر یا همان قسمت چاپگر دستگاه است که معمولا با شکستگی بخش دندانه ای یا همان شانه پرینتر و غلطک و خرابی رول همراه است. کشیدن کاغذ فبل از اتمام کار پرینتر و یا استفاده از رول های غیر استاندارد سبب بروز چنین مشکلاتی میگردد.

 

راور خود به تنهایی بیش از 45 درصد خرابی های مراجعه شده در مرکز خدمات شارپ است که گاهی با تعمیر و البته بیشتر با تعویض مواجه میشود. که بیشتر دلیل آن استفاده نادرست از کلیدها و زدن ضربه های مکرر و سنگین برروی آنهاست.

 

 

امور مشتریان sharp با شماره 89392-021

در هر صورت با بروز چنین مشکلاتی میتوانید با مرکز امور مشتریان sharp با شماره 89392-021 داخلی تعمیرات تماس حاصل نمایید. مشاوره و کارشناسی تلفنی همچنین پذیرش حضوری و رفع ایرادات سخت افزاری و تهیه و توزیع حسابگرهای اداری و فروشگاهی شارپ از خدمات این مرکز. و دیگر شعبات مستقر در ایران است.

 

از دیگر خدمات این مرکز میتوان به شارژ و نگهداری کارتریج های اچ پی / ارائه تونر HP / شارژ جوهر اچ پی / نمایندگی پرینترهای اچ پی اشاره کرد. به این لینک ها سر بزنید و در سایت های مرتبط عضو شده از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

 

5/5 - (3 امتیاز)