نمایندگی شرکت sharp | به دنبال مرکزی هستی تا بیشتر از هرجای دیگه بتونی خدمات اصلی و شرکتی بگیری. مرکز ماشین های اداری و رایانه اچ ی ابا بهت فاکتور رسمی میده تا با دریافت کداقتصادی و شناسه ملی ثبت شده بتونی رسمی خرید کنی یا خدمات بگیری. برای تعمیر محصولات شارپ همینطور خریدشون البته فقط در حوزه ماشین حساب و دستگاههای کپی سفارشت رو در قسمت پشتیبانی ثبت کن. برای اعزام تکنسین و تعمیرات در محل هم که میتونی باشماره بالای هدر سایت تماس بگیری. کارتریج هاتو اینجا با تونر اصلی شارژ کن و دستگاههای چندکاره ات رو اینجا سرویس دوره ای رایگان انجام بده. البته شرایطش اینطوریه :

 

 

 

نمایندگی شرکت sharp

پرینترهایی که از ما میخری سه ماه یه بار سرویس رایگان میکنیم برات ،،، مشروط به اینکه کاربری استانداردش و انجام داده باشی و دستگاه نیاز به قطعه نداشته باشه. چون یه سری قطعات مصرفی بعداز یکسال باید تویض بشه یعنی کاربریش اینطوریه. اما اگه قرار باشه قبل از یه سال معیوب شه خوب هزینه داره.تونرهایی هم که از این مرکز دریافت میکنی همشون گارانتی داره چه برای پرینتر و چه برای کپی ،، اونم باز مشروط به اینکه مواد مصرفی داخلش مث تونر یا دولوپر تا انتها مصرف نشده باشه. پس بهتره تعداد و نوع کاربری دستگاه ها رو حتما مطالعه کنی و ضمن استفاده از دستگاه رعایت کنی.

 

 

 

 

نمایندگی شرکت sharp

 

 

 

 

 

 

ماشین حساب ها

ماشین حساب ها هم که همه مدلهای مهندسی و رومیزی و فروشگاهی و جیبی و … بصورت اصلی و شرکتی در دسترس هست اگه بخوای بابت خریدش میتونی پیش فاکتور رسمی بگیری تا مراحل مالیش و طی کنی. پیش فاکتور هم اگه بخوای رسمس صادر میشه و چنانچه که نیازی نیست میشه معمولی صادر بشه تا زمانیکه منجر به فاکتور اصلی بشه.از همه مهمتر اینه که اگه دستگاهت اینجا پذیرش بشه میتونی از طریق ثبت اتوماسیون توی تمام ایران تحت وب روند تعمیر دستگاهت رو ببینی. یا اینکه مستقیما با کارشناس مربوطه ارتباط برقرار کنی. خلاصه نمایندگی شرکت sharp تلاشش اینه که یه پشتیبانی متمایز ایجاد کنه برای کاربرهای وفادار خودش تا بیشتر از پیش تجربه خوب کار با شارپ رو تو ذهنشون ثبت کنن.

 

 

 

 

 

تصاویر مرتبط با نمایندگی شرکت sharp - Sharp printer 2

 

 

 

 

 

قطعات sharp

در مورد ماشین حساب ها قطعات برای مصرف بیرون از شرکت هم امکان ارسال در تمام نقاط ایران داره. اگه همکار ما هستی در خارج از تهران. یا کاربری هستی که خودت دست به آچاری و ترجیح میدی دستگاهت و خودن درست کنی برای این مجموعه باعث خرسندیه که بتونه قطعاتت رو بشکل اصلی تامین کنه. شاید اینطوری هیچ دستگاهی بخاطر نبود قطعات اصلی بیکار نمونه. ثبت سفارش قطعاتت رو توی اتوماسیون انجام بده و منتظر تماس کارشناسای ما باش. مهم نیست کجای ایران هستی هر جا که باشی پوشش میدیم و قطعه رو به دستت میرسونیم. در مورد دستگاه های کپی هم همینطوره هیچ محدودیتی برای ثبت سفارش قطعات و لوازم مصرفی نیست. مگه اینکه قطعه مورد نظر موجود نباشه.

اچ پی آبا هیچ نگرانی بابت انحصار قطعات نداره و میتونه با همکارهای غیر نماینده حتی ارتباط مستمر و موثر داشته باشه. برای ارتباط سریعتر با مرکز از شماره ویژه بالای هدر استفاده کن و با ثبت نیازت در اتوماسیون شماره پیگیری دریافت کن تا بتونی از همه جا با یه لاگین ساده وضعیت درخواستت رو رصد کنی.

 

این دسته بندی ها رو هم فراموش نکن.

  • sharp-co.ir/category/sharp-calculator-parts
  • sharp-co.ir/category/sharp-pocket-calculators
  • sharp-co.ir/category/sharp-desktop-calculators
  • sharp-co.ir/category/sharp-store-calculators
  • sharp-co.ir/category/sharp-engineering-calculators
  • sharp-co.ir/category/calculator-repair-center
  • sharp-co.ir/category/compare-calculators

برای اینکه به تمام صفحات سایت یه جا دسترسی داشته باشی این لینک از GOOGLE رو کلیک کن تا تمام صفحات سایت رو یکجا بتونی ببینی.