نمایندگی رسمی شرکت  sharpدر زمینه ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصولات شارپ فعالیت دارد. با آگاهی یافتن از خدمات نمایندگی شارپ، قطعا انتخاب بهتر و راهنمایی های بهتری برای محصولات شارپ خود خواهید داشت. در این مقاله به شرح خدمات نمایندگی رسمی شارپ می پردازیم.

نمایندگی رسمی شارپ

مهمترین هدف و رسالت نمایندگی رسمی شارپ این است که بهترین خدمات فروش و پس از فروش را به مصرف کنندگان ارايه نماید. همواره هدف جلب رضایت مشتریان و احترام به حقوق مصرف کنندگان است.علاقمندان به محصولات شارپ می توانند تمامی خدمات مربوط به این محصولات از خدمات فروش، ازجمله راهنمایی برای خرید، ویژگیهای محصولات، انتخاب بهترین محصول باتوجه به نیاز خود وهمچنین خدمات پس از فروش ازجمله تعمیرات این تجهیزات را از نمایندگی شارپ دریافت نمایند.

خدمات نمایندگی

خدمات نمایندگی شارپ شامل فروش محصولات و ارائه راهنمایی های صحیح و اصولی برای خرید محصولات این برند به مصرف کنندگان و مراجعین است. تمامی تجهیزات بصورت اورجینال به همراه گارانتی معتبر ارائه می گردد.علاوه بر فروش محصولات، خدمات پس از فروش به تمامی مصرف کنندگان تجهیزات شارپ ارائه می گردد. مهمترین این خدمات، خدمات عیب یابی، تعمیرات و ارائه راهنمایی به منظور رفع مشکلات احتمالی ازطریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری است.

 

 

 

 

 

 

فروش محصولات شارپ در نمایندگی شارپ

تمامی محصولات اورجینال برند شارپ در نمایندگی این شرکت به فروش می رسد. برخی محصولات شارپ عبارتند از: لوازم خانگی شارپ، تلویزیون، لپ تاپ، ماشین حساب، تلفن همراه شارپ، دستگاه های اداری مانند پرینتر، کپی و غیره که می توانید با اطمینان خاطر از اصالت و کیفیت، این کالاها را از این نمایندگی تهیه نمایید. در تمامی این محصولات، ارائه مشاوره و راهنمایی برای خرید مناسب و به صرفه تر به شما مشتریان عزیز ارائه می گردد. همچنین تمامی محصولات با ارائه گارانتی معتبر به فروش می رسد.

 

نمایندگی رسمی شارپ

 

خدمات تخصصی تعمیرات و عیب یابی

خدمات تخصصی تعمیرات و عیب یابی محصولات شارپ توسط کارشناسان و متخصصین باتجربه در نمایندگی شارپ انجام می شود. باتوجه به سطح و نوع مشکل، این خدمات هم بصرت محل و هم با ارسال دستگاه شما به نمایندگی قابل انجام  است.

  • تعمیرات لپ تاپ:

تمامی مشکلات لپ تاپ های این برند، خواه نرم افزاری یا سخت افزاری در این نمایندگی بررسی شده و نسبت به رفع مشکلات توسط متخصصین مناسب ترین اقدامات انجام می شود. مشکلات نرم افزاری معمولا شامل نصب و عیب یابی ویندوز، بازیابی اطلاعات، ویروس کشی، نصب و حذف برنامه ها و غیره باشد. مشکلات سخت افزاری ممکن است شامل تعمیر و تعویض رم یا cpu، تعویض باتری، تعویض یا تعمیر ال سی دی، کیبورد و سایر قطعات باشد. به منظور انجام تمامی این خدمات برای لپ تاپ شارپ خود می توانید به نمایندگی مراجعه نمایید.

  • تعمیرات دستگاه کپی و پرینتر:

یکی از تجهیزات شرکت شارپ، دستگاه های کپی و پرینتر شارپ هستند. تمامی مشکلات رایج این دستگاه ها ازجمله گیر کردن کاغذ درون دستگاه، انجام چاپ بصورت نامناسب بر روی کاغذ، خاموشی ناگهانی دستگاه، ایجاد صداهای غیرعادی و سایر موارد در حیطه خدمات پس از فروش و تعمیرات نمایندگی شارپ بوده و توسط کارشناسان بررسی شده و رفع می گردد.

  • تعمیرات لوازم خانگی

انواع لوازم خانگی شارپ مانند تلویزیون، لباسشویی، کول گاری، ظرف شویی و سایر موارد در نمایندگی شارپ به فروش می رسد و همچنین خدمات پس از فروش و تعمیرات و عیب یابی برای تمامی این تجهیزات ارائه می گردد.

  • تعمیرات تلویزیون:

یکی از محصولات محبوب این شرکت، تلویزیون های شارپ هستند. درصورت بروز مشکللاتی ازجمله عدم نمایش تصویر، وجود نقاط پررنگ یا کم رنگ در تصویر و یا دو نیم شدن تصاویر وهمچنین سایر مشکلات تلویزیون خود، با اطمینان کامل به نمایندگی رسمی شارپ مراجعه نمایید.

  • سایر تجهیزات:

تمامی تجهیزات دیگر شارپ مانند موبایل، تبلت، تجهیزات شبکه، ماشین حساب و سایر تجهیزات در این نمایندگی به منظور انجام خدمات تعمیرات و عیب یابی پذیرفته و پشتیبانی می شود.