نمایندگی رسمی شرکت شارپ | درباره نمایندگی خدمات برند sharp  میتوان شاخص ترین مرکز خدمات رسانی در ایران را مرکز ماشین های اداری و رایانه قلمدادکرد. این مرکز با اخذ مجوز فعالیت تعمیرات مجاز در زمینه برندهای مرتبط با ماشین های اداری یکی از مجهزترین مراکز خدمات رسانی در ایران بشمار میرود.

با توجه به گسترش روزافزون نیاز کاربران به حوزه IT بالاخص دیوایس های مرتبط با آن برند شارپ یکی از پیشگامان در حوزه صنعت فن آوری رایانه در تمام دنیا شناخته میشود. در مرکز ماشین های اداری و رایانه شارپ شاخص ترین خدمات شامل پشتیبانی و فروش دستگاه های کپی و ماشین حساب های رومیزی و فروشگاهی میباشد. این خدمات هم زمان با تجهیز کارگاه های مرتبط و کارگروه های مختلف مستقر در مناطق مختلف تهران و البته شهرهای دیگر شروع بکار کرد. راه اندازی و بکارگیری آخرین تکنولوژی روز در راستای تحقق نیازهای کاربران دستگاه های کپی و ماشین حساب های نسل قدیم و جدید شارپ جهت پشتیبانی در این مرکز مهیا شد.

 

 

نمایندگی رسمی شرکت شارپ

 

 

 

 

نمایندگی رسمی شرکت شارپ

بکارگیری کارشناسان و تکنسین های حوزه IT در این خصوص جهت ایجاد اتوماسیون یکپارچه و قابل دسترسی در تمام ایران جهت ثبت دستگاههای تعمیری و گارانتی نیز یکی دیگر از اقدامان انجام شده محبوب بین متقاضیان است. کلیه کاربران از این پس میتوانند با لاگین در بخش اتوماسیون یه آدرس hpaba.ir با ثبت شماره پیگیری تحت وب به تمام مراحل پذیرش تا تعمیر و نهایتا خروج دستگاه دسترسی داشته باشند. یکی دیگر از اقدامات مهم در این سامانه راه اندازی قسمتی ست که کاربر بتواند مستقیما با کارشناس در ارتباط باشد. این مسئله در کنار ثبت کلیه سوابق برای کاربران هم ایجاد امنیت خواهد کرد و هم قابل استناد و پیگیری خواهد بود.

آموزش و بهره گیری از متخصصان نوظهور در امر تعمیرات که کارآزموده واحد آ»وزشی شارپ زیر نظر مرکز ماشین های اداری و رایانه تجربه کسب کرده اند نیز از مزایای این واحد صنفی بشمار میرود. ما در این راستا موفق به پرورش افکار و ایده های نو زیر نظر اساتید و متخصصان قدیمی برای نیروی کار جوان و کارآمد شده ایم. تعلیم و پرورش تعمیرکاران بروز و مستعد که همگام با رشد علم و فن آوری در این حوزه بتوانند خدمات متمایزی را ارائه دهند.

تجهیز بخش کارگاهی برای پذیرش و تعمیر انواع ماشین حساب های برند شارپ و دستگاههای کپی. همچنین اعزام تکنسین به تمام نقاط ایران زیر نظر شعبه مرکزی در تهران. امکان ثبت سفارش در تمام شهرهای ایران جهت تامین قطعات مورد نیاز شرکتی و اصلی. ارسال رایگان محصولات در سرتاسر تهران و بسیاری دیگر از خدمات پشتیبانی همچون مشاوره رایگان برایبررسی و انتخاب محصولات همگی از جمله نیازهای مهم کاربران بوده که در این مرکز مورد مطالعه قرار گرفته و تامین گردیده است. برای همین منظور شماره ویژه 89392-021 جهت تماس مستقیم کاربران با کارشناسان در قسمت های مختلف شرکت راه اندازی شد.

 

 

 

تصاویر مرتبط با نمایندگی رسمی شرکت شارپ - Sharp official representative

 

انواع ماشین حساب های شارپ

کاربران گرامی میتوانند با مشاهده دسته بندی های زیر و اتصال به کارگروه های مختلف نیازهای خود را در ارتباط با انواع ماشین حساب های شارپ با کاربری های مختلف مورد بررسی قرار داده و انتخاب شفاف تری داشته باشند :

  • https://sharp-co.ir/category/compare-calculators/                                 مقایسه ماشین حساب
  • https://sharp-co.ir/category/sharp-calculator-parts/                               قطعات ماشین حساب
  • https://sharp-co.ir/category/sharp-pocket-calculators/                           ماشین حساب های جیبی
  • https://sharp-co.ir/category/sharp-desktop-calculators/                         ماشین حساب هاب رومیزی
  • https://sharp-co.ir/category/sharp-store-calculators/                             ماشین حساب هاب فروشگاهی
  • https://sharp-co.ir/category/sharp-engineering-calculators/                    ماشین حساب هاب مهندسی
  • https://sharp-co.ir/category/calculator-repair-center/                            تعمیرات ماشین حساب
  • https://sharp-co.ir/category/sharp-calculator-representation/                 نمایندگی ماشین حساب

همچنین در ارتباط با انواع دستگاه های کپی شارپ و اعزام تکنسین تعمیر کپی در محل مشتری نیز با مرکز امور مشتریان از طریق شماره مذکور میتوان ارتبط برقرار کرد. جهت پیگیری دستگاههای ارسالی به مرکز نیز سامانه یکپارچه فوق بهترین پل ارتباطی بین کاربران شارپ و شرکت است. برای ارسال سفارش های ثبت شده توسط همکاران گرامی نیز لازم به ذکرست فقط قطعات شرکتی با نسخه اصلی مورد نیاز در این مرکز قابلیت پردازش و ثبت سفارش را دارند.

 

کارشناسان ما چگونه و در چه ساعاتی خدمت رسانی دارند؟

برای بررسی ارورهای ناشی از اختلال در تنظیمات اولیه دستگاههای کپی همچنین رفع ایرادات نرم افزاری با کارشناسان واحد فنی بخش نرم افزار در ارتباط باشید. چنانچه نیاز به مواد مصرفی کارتریج تونر ، دولوپر درام و قطعات اصلی دستگاه دارید با بخش امور مشتریات در تماس باشید.برای اطلاع از آخرین تغییرات و بروزرسانی محصولات وب سایت شرکت را بوکمارک کنید. جهت اعزام تکنسین با شماره 5 رقمی شارپ تماس بگیرید. در تمامی حالتهای ذکر شده ما آماده پاسخگویی به نیازهای شما عزیزان هستیم. در ساعات اداری ذکر شده در اوپراتور گویا از شنبه تا چهرشنبه 10 تا 5 و روزهای پنجشنبه 10 تا 2 ساعات پذیرش تعمیرات است. اما چنانچه نیازی به مراجعه حضوری نیست بخش تلفنی از 9 تا 6 در روزهای عادی و در روزهای پنجشنبه از 9 تا 3 در خدمت شما کاربران گرامی هستیم.

 

 

این خدمات جهت سهولت در مراجعه کاربران صورت گرفته

چه خدماتی را میتوانید بدون مراجعه دریافت کنید : پیگیری روند تعمیرات.ثبت سفارش و ارسال محصولات برای کاربران.ثبت سفارش و ارسال قطعات برای همکاران.اعزام تکنسین کپی برای دستگاههای سنگین.ارسال دستگاههای سبک مانند پرینتر و دستگاههای چندکاره با پیک مخصوص شرکت.(مخصوص تهران) مشاوره تلفنی جهت رفع ایرادات نرم افزاری و تماس مستقیم با کارشناسان واحد فنی. مشاوره تعمیرات در محل توسط تکنسین بدون حضور بصورت تلفنی. امکان ارتباط مستقیم با تعمیرکار تحت وب در اتوماسیون (درآینده). با ما در تماس باشید و از خدمات نمایندگی در مرکز ماشین ها بهره مند شوید.

این لینک ها را کپی کنید و در مرورگر خود شاهد برچسب های مرتبط با شارپ باشید.

  • sharp-co.ir/result/تعمیرات-شارپ
  • sharp-co.ir/result/تعمیرات-ماشین-حساب-برند-sharp-سری-cs-21
  • sharp-co.ir/result/تعمیرگاه-مجاز-ماشین-حساب-شارپ
  • sharp-co.ir/result/تعمیر-لوازم-sharp
  • sharp-co.ir/result/تعمیرات-تخصصی-ماشین-حساب-های-مهندسی
  • sharp-co.ir/result/تعمیرات-شارپ

 

نمایندگی رسمی شرکت شارپ/تعمیرات ماشین حساب هاب رومیزی/قطعات ماشین حساب هاب مهندسی/تعمیر ماشین حساب های پرینتر دار فروشگاهی/تعمیر ماشین حساب های جیبی/ نمایندگی رسمی دستگاههای دیجیتال شارپ/اعزام تکنسین کپی در محل/تعمیر پرینتردر خصوص بررسی تخصصی ماشین حساب ها همچنین میتوانید سامانه ما را به آدرس calculator-office.ir مشاهده کنید. در این سایت فقط بررسی ماشین حسابها بصورت تخصصی و اختصاصی صورت گرفته است. همچنین میتوانید برای سفارش ماشین حساب های 2130 و 2135 با ثبت سفارش از نمونه اورجینال شرکتی با قیمت جشنواره در بازه های زمانی تعیین شده بهره مند شوید.